Alla inlägg den 29 september 2011

Av Maria - 29 september 2011 20:14

I tisdags så firade jag och Thom två underbara år tillsammans och jag hade laddat med en super romantisk kväll.
Tände massa ljus i köket, dukade fint och lagade marinerad fläskfilé med klyftpotatis och pommes, sallad och beasås. Och till de baconlindade jag here vert (stavningen suger, men ni kanske förstår vad jag menar?) Och sen till efterrätt hade jag gjort en egen chokladmousse, och sedan hade jag skrivit med smält choklad <3 två år och låtit de stelnat i frysen sen dekoerade jag de med de och gammeldax vanligglass..
Sen så tände jag upp ljus i mitt rum vid sängbordet och skrev I <3 U med levande ljus och la ett paket på sängen och skrev att de skulle väntas ännu ett paket, och en ledtråd fick han, så inne i vardagsrummet var de ett paket men där stod även en lapp om att han skulle få bada tillsammans med mig ett varmt bad med levande ljus och doftande rosenblad i badet..
Sen fick han albumet och sin chokladask.. Och jag fick ett jätte fint halsband utav Thom, Kenzas desing, en ängla vinge och eftersom jag tycker så mycket om kycklig så tyckte Thom att de var super smart, de passade mig perfekt :) 
Sen en as gullig tvål med..
Och efter bandet låg vi och kollade på tv med levande ljus och tvtittande :) sjukt mysig kväll..

Och nu idag, är jag sjuk feber och halsont.. Missade kundkvällen med Change, de suger verkligen! Men de kommer fler gånger hoppas jag.. Ska på "kalas" imorgon med, så hoppas jag är ferberfri imrogon, halsen har blivit lite bättre iaf, sköönt!
Nu blir de snart sängen och är forthoppningvis frisk imorgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards