Alla inlägg den 9 september 2011

Av Maria - 9 september 2011 13:02

Oj, vad jag är ovanligt pigg idag med tanke på att jag kom i säng runt tre i natt. Men de blev lite mycket filmtittande :)
Och idag ställde jag faktiskt klockan, eftersom jag skulle ta mig ann för att söka lite jobb. Har sökt tre jobb bara idag och två utav tre har svarat. Tyvärr fanns de inga lediga platser. Men jag söker vidare ändå :) har ett annat jobb på g som jag ska söka också! Ska även söka praktikplats om de inte är så att jag får prova på att jobba. För man måste ju börja någonstans. Och praktik leder till att man får in en dot och där efter kan man bli anställd, genom praktiken. De är ju hur bra som helst. För vad som än händer får jag en liten inkomst iaf. Ist för att sitta och snylta av mammsen.

Men jag ser fram emot att komma ut, de är så tråkigt att sitta hemma och inte vara sysselsatt med någonting. Men jag ska göra allt för att jag ska komma in någonstans. Har inte super mycket kontakter, men något jobb måste jag ju kunna få. Det spelar ingen större roll vad jag gör och inte gör. Jag är glad bara jag får en inkomst och göra något om dagarna.
Och nu är de ju fredag, så jag ska skriva upp mina tankar om jobb, vad jag vill göra och vad jag skulle tänka mig.
Och ikväll har jag ingen susning vad jag ska göra, så vi får se vart jag hamnar ikväll och vad jag gör.
Just nu gör jag inget speciellt, jag ska skriva klart ett brev och skicka in mitt CV till AF, kan inte öppna filen på datorn, de blir bara massa krumelurer. Någon som vet vad de kan bero på?!
Sen ska jag tog ta tag i städningen. Vill så gärna träna men mitt ben klarar inte av de, de gör ont än. Dock inte alls lika mycket men de känns ju :/
Nog om de, nu ska jah ta tag i viktiga saker än att sitta här och häcka!
Hejpa 

Ovido - Quiz & Flashcards