Alla inlägg den 7 september 2011

Av Maria - 7 september 2011 18:58

Idag har jafg varit hos farmor med pappa. Jag tog med mig hemmalagat, kyckling gryta med curry och ris. Det gillar magen.. Man kan äta ihjäl sig på de.. Faktiskt!
Sen tog jag med mig sockerkaka och kakor, de blev mycket gosaker idag.

Har dock varit för mat för att äta middag, men de kanske är dax nu. En sen sådan, men var rätt sen från farmor med, och tryk i mig ett och annat..
Men har haft en hyffsad trevlig dag, jag stod för hela kalaset. Och diskade, plockade utan och kände mig som en husmor, haha!

Och imorgon ska jag söka jobb, så spännande :) och de blir ju nära och bra.
Och ska jag på arbetsintervju kommer jag bli nervös, eftersom jag bara varit på ett sådant tidigare.

Och en tanke till alla drabbade som anhöriga i krachen i Ryssland. Och vår svenske målvakt, en av dom bästa Stefan Liv. Vila i frid allesammans. Och styrkekramar dill dom anhöriga. De är ofattbart.
Norge, detta och vad blir här näst? de är fruktansvärt och så hemskt. Vad händer med världen egentligen?
Och snart är de 10 år sedan world trade center var. Så länge sedan men ändå inte. Näe, de är mycket tragiskt som händer..

Nu snart, halv åtta hos mig sen True talant eller idol? konkurrenter. De gillas inte, iaf inte i tv-världen ;p

Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards