Alla inlägg den 14 september 2011

Av Maria - 14 september 2011 13:09

Jag satt på busshållplatsen igår och lyssnade i mitt headset på radion att de var en rättrgång som pågick just nu angående ett gäng kvinnor samt en man på 46 år som haft en mängd med bilder på köttsliga delar av små barn. Bilder har skickats ut ifrån mannen till dessa kvinnor och kvinnorna har accpeterat och tagit emot dessa bilder från mannen. Och OCKSÅ tagit bilder på barn och barnbarn och skickat vidare till mannen, en av dessa kvinnor har erkänt detta. Och hon hade sagt att hon inte tänkt på barnporr tididare men när hon väl tänkt på de har hon känt sig upphettsad? Alltså vad fan händer med Sverige? de förekommer överallt i hela världen men nu liver vi i Sverige och jag hörde detta på radion. Man blir förtvivlad. Och kvinnorna om jag inte minns helt fel var allt från åldrarna 39 upp till 70 år? De har knäppt kort på sina barn i deras omgivning. De är rent ut sagt förjävligt, så vidervärdigt och reskeptlöst. Jag förstår inte hur de är funtade?! Man blir så ledsen, arg och förbannad på sådana människor. Och straffet för de lär vara lindrigt med tanke på vad straffet skulle vara utanför Sveriges gräner. Sånt blir jag så förbannad över. De är en barnlek att göra brott här, de får ju ändå inget straff, en mindrare bara. Men sådana som dessa borde få livstid, plågas och utsättas för grymma saker. Jag tycker inte att detta får förekomma överhuvudtaget, ingenstans. Vad tänker en såndan människa med? de är sjuka, sinnessjunka människor. Och jag har inte barn själv, men jag lider med dom utsatta barnen. Dom har inte valt de, och om man nu måste kolla på köttsliga delar så finns de, på dom som själv valt de som är vuxen med en egen vilja. Barnets framtiden är som förlorat, förstört. Dom är inte medveten om de, men dom växer upp dom också. Näe, jag finner inga ord. Jag blir så arg, så äckliga vidriga idioter som tänder på något sådant. Man kan i stort sätt göra vilket brott som helst, man kommer ändå ut efter halva tiden om man "skött" sig. Men vissa SKA inte komma ut, dom ska sitta mellan stängda lås och galler.  
Och dessutsom finns de folk man "känner" som också varit med i en sådan härva. Det är fan inte klokt alltså.. LIVSTID!!


Men iaf, nog om de.. Jag och Tanja träffades igår i Stan, gick och kollade lite sen for vi hem och lagade baconinlindad kycklingfileé med aivar röra, hur gott är de inte då? Sen så kollade vi på tv och surrade lite skit, åt lite onyttiga saker och hade de trevligt :)
Hon skulle iväg och jobba idag, sen ringde dom tidigare och ville att hon skulle börja redan klockan tolv. Så då gick jag ut med henne, gick på banken sen vidare till AF. Och nu inväntar jag Julia, men ska göra lite lunch innan.
Idag ska jag göra lasange, de var jätte längesedan jag åt de, så de ska bli super gott :)
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards