Alla inlägg den 10 september 2011

Av Maria - 10 september 2011 19:02

Jag är alltid så klantig, glömsk eller allmänt förrvirrad. På väg upp mot busshållplatsen så fattas någonting. Gissa vad? jo min mobil telefon, så himla klantigt. Så de var bara att hämta den. 
Och på Birsta kollade jag konstigt nog inte efter kläder men fick med mig en tröja iaf, för ett mycket bra pris, de gillas :) sen fick jag också ett par uggs av mammi! Dom är super sköna, inte super snygga och inte heller passande i blötsnö men när de är kallt, ja då älskar man dom :)

Tillagade kyckligfilé med aivar och philadelphia fyllning och bacon lindade de tillsammans med ris. Underbart gott! 
Och nu sitter jag här och lodar. Funderar på kvällen har att bjuda på.
Åkte ut med Julia och Stefan igår en sväng och träffade på lite skojigt folk.

Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards