Alla inlägg den 1 september 2011

Av Maria - 1 september 2011 10:05

Snart gäller de, snart står pappsen på parkeringen vid ICA och ska hämta upp mig för att köra mig till sjukhuset.
Har duschat med tvålen och shampoot som man skulle göra innan. Mitt hår känns som svinto, min kropp kliar. De är ingen god smak på de heller, eftersom jag fick de i munnen. Hualigen..
Nu ska jag på med bedövingssalva, för jag är lite nojjig och rädd. Haha
Som jag tjatat om detta, men de får man leva med :)

Är hungrig dessuto, får inte ens dricka vatten. Och jag ska vara där tolv, magen kommer låta mer än allt.

Men hösten, så underbart! Jag ska ta på mig min nya vårjacka idag som jag köpte på Selånger. Och de är så mycket bra på tvn så ojoj.
De är true talant, idol, bonde söker fru, ensam mamma söker, fångarna på fortet sen säkert massa annat som man vill se också! Och tända ljus, mörkare kvällar. Och att träningen ska börja för mig, bra tider med andra ord och jag kan inte annat än gilla dessa tider :) desstutom börjar hockeyn. Och sen då första snön kommer, som jag längtar att åka skidor nu som jag aldrig tidigare gjort, Thom ska lära mig åka skridskor, åka skoter, åka slalom och bara höra ljuger i snön när man går där med sina vinterskor, klä sig varmt och bara kunna kura ner sig i en gosig filt i soffan med en varm kopp choklad och rostat bröd. Hur underbart är inte de då? :)
Aja, nog om de..
 

Ovido - Quiz & Flashcards