Alla inlägg den 12 september 2011

Av Maria - 12 september 2011 15:00

Jag är så sjukt trött idag, har nott motivation till allt. Känns som att jag är helt off. Jag funderar på att vila ett tag, har ändå inget bättre för mig..
Sov rätt länge idag och la mig sent, måste vända på dygnet nu alltså..
Med jobbsökandet ser de märkt ut just nu, tråkigt nog. Men jag kommer igång snart igen, ska ringa på två ställen denna vecka redan. Och de dumma är att jag skulle behöva ett körkort, egentligen. Men de är så dyrt och man vill ju ha råd att ha en egen bil med. För jag har ändå ingen bil att låna?!
Man blir så sjukt rastlös när man bara går hemma, dag ut och dag in, så tråkigt :( i början var de ju skönt visserligen men nu är man uttråkad, rastlös och de bara kryper i kroppen på en =/ och gör man inget speciellt på dagarna så blir man inte speciellt trött på kvällarna heller. Men jag har mig själv att skylla, faktiskt så är de så.

Näe, dax för en vilopause, sen börja med maten.  

Ovido - Quiz & Flashcards