Alla inlägg den 5 september 2011

Av Maria - 5 september 2011 09:18

Måttligt less..
Det är för mycket på tvn nu helt enkelt.
Idol började igår och allting bara krockar! Och dessutom ska de gå samma tid också. Och vill man se allting blir de inte super enkelt.
Robinson som jag stort skulle följa blev ju total dissad. Och visst kan man se på play. Men ändå? Och idol krockar med true talant. Dessutom är de ensam mamma söker, som idag är idol samtidigt som ensam mamma söker. Då blir de ensam mamma söker på tv och se klipp på tv4play så man slipper se Alexander Bard en dag iaf. Diggar inte den mannen. Och den där Pellenissen är inte heller någon favorit hos mig. Hur ska man överleva? 
Snart ska jag gå på baken. Därefter till arbetsförmdeligen och sen kommunen. Har skrivit om de förr och drar upp de igen. Skulle på ett annat ärende idag med, men jag hinner verkligen inte allt idag. 
Ringde sjukan angående mitt ben med, de är värktabletter som gäller, de verkade inte någon fara. Tur är väl de :)
Klockan ringde iaf åtta i morse, var helt borta då. Men de är så skönt att sova, men man måste få saker och ting gjorda också.
Sen ska jag ju ta mig in till stan med..

Och i natt hade jag en underlig dröm, en sån märklig dröm att jag inte alls vet var ifrån jag fått all info för att röra ihop massa intryck till en enda dröm. De var osammanhängade, olika platser som var breved varandra, pianon som spelade av sig själv, av enbart plats och en gumma på 90 år som hade mobil och ville ha hjälp att kolla några saker. Samtidigt som ett ställe i Timrå låg på samma plats som ett annat ställe i Timrå som också låg vid min farmor inne i stan. Och klockan gick så snabbt, en timme var som en minut. Ja, hela drömmen var helt knas, kanske därför man var helt knas i morse då klockan ringde :o 
Aja, dax att snart bege sig till baken, där efter vidare.
Hörs på! 

Ovido - Quiz & Flashcards