Alla inlägg den 4 september 2011

Av Maria - 4 september 2011 18:26

Idag har jag hjälpt Julia och packat ner en del saker som ska med i flytten :) tiden rann bara iväg. Kunde dock inte göra allt för anstängade saker eftersoom de stamar så fortfarande i benet mitt ;/
Men de gick rätt bra ändå.
Och nu har jag äntligen sett remember me, tre soliga filmer men ändå så fina på två dagar. Nu har jag iaf fått rensat tårkanalerna lite :)
Och ikväll blir de att se idol, spännande :) och imorgon ska jag träffa Thom en sväng, sen ses vi inte fören om vecka. De gör ont i hjärtat, men tv-hjärtat som Tanja kallar de är med mig, så de får vara min trygghet :) för träna kommer jag inte alls kunna göra nu tyvärr :/ ska ringa sköterskan imorgon så får de kika på benet, för de gör så ont att gå :( och alla dessa trappor upp och ner gör ingenting bättre heller. Så fort jag gör en rörelse så gör de ont. Det är inte okej.
Och imorgon ska jag till AF en sväng, till kommunen och på banken. De kommer ta sin lilla tid eftersom jag går som en snigel. Men får gå i tid som sagt, och sen ta de lilla lugna. Ska ju in till staden med till fem och möta upp Thom, sen hem igen och då är de ensam mamma söker! Kanon de..

:)) 

Ovido - Quiz & Flashcards