Alla inlägg den 23 september 2011

Av Maria - 23 september 2011 21:05

Äntligen fredag. Men jag kanske inte ska säga äntligen för jag kan inte säga att veckan har varit jobbig eller tråkigt på något sätt. Utan jag har utvecklats jätte mycket och idag fick jag en super bra hjälp av en tjej med mitt personliga brev och nu känns det ännu bättre. Så nöjd! Men eftersom jag är perfektonist så är de "små" missar jag gjort, med teckensnitt och de, de stör mig faktiskt, illa nog men de ska jag inte bry mig om för texten är super!
Och jag hinner ju finslipa på de där mer, men grejen är den att jag skrivit ut en hel hög redan i färg :( de blev en annorlunda textensnitt på den datorn jag fick utskrivet i färg på. Men som sagt, jag tror de kvittar. De är bara jag som kanske tänker på de. Får iaf hoppas på de..
Och nu ska jag ut och söka jobb så de ryker om de, för nu har jag ett bra brev och cv. Så veckan får 5 stjärnor av 5 möjliga! Jag är så glad att jag hoppade på de där. Annars skulle jag dra ut på de ännu längre..

Och nu ikväll är jag med Thom, vi ska ut en sväng och göra stan osäker, sedan hem till sängen och sova. För imorgon ska vi till Anna, Thoms syster som fyller år och på kvällen ska vi på par middag hemma hos Robin och Caroline, de ska bli så trevligt. Och så god mat.. Ser verkligen fram emot hela helgen i sin helhet..
Och söndag blir de nog en sväng till mitt andra hem, ska kolla på en bh och fixa lite inför tisdagen i smyg.. Jag kan skriva de för Thom är ingen datanörd som kollar min blogg, men bara för att jag skriver de nu kommer han säkerligen läsa den, utan att jag ens säger något..
Så var de med de..

Puss och hej 

Ovido - Quiz & Flashcards