Alla inlägg den 15 september 2011

Av Maria - 15 september 2011 19:49

Imorse ringde klockan halv åtta, var som död i hela kroppen. Men klev upp iaf och gjorde mig klar för att sedan åka till stan med mammsen och fixa några ärenden sen for vi till Nacksta och städa ur mammas morbrors lägenhet, de var massa prylar där så de tog sin tid. Och ännu är de inte klart :/ men imorgon blir de mer, men då ska jag hjälpa mormor här hemma isf :) sen kommer glda släkten och hälsar på. De ska bli så roligt att träffa dom!
Och en kyckligtallrik satt gott i magen efter denna lång dag med tom mage..
Är helt slut, kommer somna ovaggat ikväll kan jag lova, men de är samtidigt skönt!
Ska till sköterskan imorgon och titta till benet, för de känns som att de är något lurt på gång, tyvärr :/
Men som sagt, de måste bli bra snart så jag kan börja träna utan att de blir överanstängt så snabbt :(

Måste snart ta en varm dusch sen bara mysa på..

Fick hem massa bilder hem idag med som jag fått framkallade, jätte fina :) dock var Jullangullan lite vimsig som jag också kan vara och skrev fel datum på en bild, på mitt och Thoms datum så nu blev de hennes datum så ja, får beställa mer bilder helt enkelt :) har ju 29 st till godo som är gratis och 29 för frakten.. Så ja, måste väl utnyttja de!

Så, hej på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards