Alla inlägg under juni 2013

Av Maria - 27 juni 2013 20:59

Då var de nästan slut på denna vecka, eller ja jobb veckan! Och imorgon kommer äntligen Nisse, underbart :)
Kvällen spendeas med Tanja, hennes bror och hans flickvän. De blir lite käk, vin och sällskapsspel, vilken super fredag de kommer att bli! :)
Och på lördag ska vi Bryners gänget till Kovland för lite festligheter och god mat! Spännande :) hoppas på finväder.
Som alltid, fullspäckad helg. Och sen är de bara att ladda för sista veckan innan semstern, gatufest veckan! Hejjahejja!!

Idag har jag hunnit med att storhandla, fixa de sista inför Nisse sen nu snart ska jag gå till Fredric, wönderföll!

Puss!

Av Maria - 24 juni 2013 21:23

Nytt utseénde i bloggen och jag har lite nytt att dela med mig utav.
Jag har äntligen fått bukt med min skabbiga balkong, nu är de super fint! Jag är så nöjd. Längtar bara till Ullared nu så jag får pimpa klart i lägenheten, helt. Men man blir aldrig nöjd, iaf inte jag. Varför är de så egentligen?

Men en annan grej, jag ska få min en liten hårboll till sambo nu på fredag. Nisse ska han heta, och ni som undrar så är de en katt :) så söt!
Kommer bli en utmaning med tanke på att jag aldrig tidigare haft djur, mer än i bur. Men jag längtar så mycket att jag vill kidnappa honom nu på en gång :)
Han bor ju som sagt bara vägg i vägg, så enkelt att hämta hem honom sen.
Och nu är det denna vecka plus en hel vecka med lite dubbelpass sen är de semster. Har så mycket planer och de ska bli super skönt. Tiden går så otroligt fort bara.. 
På denna tid sedan jag skrev sist så känns de som att jag skulle kunna berätta hur mycket som helst, men allt kanske inte är så intressant att läsa!
Men jag dela med mig utav att jag har träffat en fantastisk fin person, jag känner mig så otroligt glad! Att de kan kännas så bra och så rätt på sådan kort tid. De är ofattbart. :)

<3

Skapa flashcards