Alla inlägg den 21 september 2011

Av Maria - 21 september 2011 16:31

Som jag har bollat med mitt personligabrev idag, och fått feedback från olika håll. Det känns jätte bra att ha någon annan som kan sätta sig ned och kolla genom de man skrivit och sedan faktiskt få feedback, vad man skulle kunna ändra på, vad som är bra och vad man ska tänka på. För jag är ju inte så erfaren av den biten och genom att få känna på hela denna situation så lär jag mig vädligt mycket och tycker de är roligt att pyssla med de. Och nu är snart veckan slut och som jag känner nu behövr jag lite finslipning på helheten sen är jag relativt nöjd och kan lämna in mitt material utan att känna ångst att de inte är bra. För innan denna vecka har nått sitt slut vet jag att jag kommer vara super nöjd! Och att läsa de för andra känns också otroligt nyttigt, vad de tycker om de och så :) 
Så ja, dessa dagar har varit lärorrika och gått med en väldans fart. Nu är de snart fredag och helg, och helgen är som fullspäckad med saker vi ska göra.
Så jag har något att se fram emot och de kan bara bli bättre nu :) snart kommer jag vara ute i arbetslivet, de känns hur nice som helst och jag känner mig så glad!!

Snart kommer Thom, då blir de lite mat sen film och tvtittande (om jag får bestämma) haha.. 

Ovido - Quiz & Flashcards