Alla inlägg den 3 september 2011

Av Maria - 3 september 2011 21:05

Så, ni har man varit på bio med Caroline och sett jag saknar dig! De var en mycket fin film och historia. Den bygger också på en sann historia så de var ju extra svårt att hålla tårarna emot. För visst kom de tårar.. 
Den var två timmar lång och den hade med sig sorg, glädje och kärlek :) skulle vilja läsa boken också. Får se om Tanja vill låna ut den till mig efter de att hon läst den.
Har haft en mysig kväll i sin helhet, benet värker fortfarande men Caroline med sin glädje har ändå lindrat min smärta en del :)
Innan idag så såg jag hur många lingon finns det i världen, jag stor tjöt. Den var också en väldigt fin fil, eftersom den också bygger på en sann historia. Så jag har fått gråta mycket idag.
Skulle vilja se remember me också, kanske ska ladda den redan ikväll.. De är så mycket film och tvprogram nu så man blir ju helt lyrisk =D men för er som inte sett dessa filmer, gör de!

Nu ska jag ta mig lite pistagenötter och mysa mig ner i sängen :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards