Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

♥ Dag 11 – Mina syskon.

Av Maria - 26 januari 2011 17:34

Jag har två bröder, Andreas och Joakim. En storebror och en lillebror.

Båda är mina halvbröder och den ena har jag mer kontakt med än den andre. Min storebror Andreas har jag vuxit upp tillsammans med. Vi har alltid bott under samma tak, tills han blev 19 år då han flyttade hem ifrån. Då var de tomt, och och mammsen kvar, som de är en idag. Och jag har alltid sett upp till min bror, de är åtta år mellan oss, så de är ju ett par år.
Han bor nu i sthlm med sin dotter och är tillsammans med kanon tjej, Mia :) har dock inte träffat henne men de jag fått veta och pratat med henne är hon super! Och de är en sån tjej min bror ska ha och de förtjönar han! :) är han lycklig är jag desamma. Och eftersom de är så många mil mellan oss ses vi för sällan, tråkigt nog :( saknar han massvis och saknar hans underbara dotter, Elin. Det är världens goaste unge och under tre år har jag träffat henne dryga fyra gånger, de känns förjäkligt! :/ Men får snart träffa alla tre hoppas jag på och då ska jag ge alla dom en bamse kram ;D
Sist jag träffade dom var förra julen, för och häpna, ont gör de också :( kanske till sommaren igen då, suck..

Jag älskar min bror, han är världens bästa bror som står mig varmt om hjärtat <3


Och min lillebror Joakim, har jag inte alls haft samma kontakt med och samma realtion, tråkigt nog. Vi träffades inte på 7 år, ingen kontakt hade vi heller. Inte pappa heller med honom, visste att jag hade en bror men ingen kontakt och efter sju år tog han upp kontakten med pappa och då kom även jag in i bilden. Då fick vi en rätt okej kontakt men tyvärr har vu inte haft den starka reationen som jag velat och de kanske inte kommer bli så heller? :/ min bror är verkligen svår at läsa, ena sekunden är han pratglad andra inte, undra varför de är så? jag tycker ju om min lillebror men vill ha en bättre kontakt med honom, jag försöker men de verkar inte leda någon vart :/ vad gör jag för fel? aja de är iaf min bror och han kanske är i den åldern nu när allt är pimsamt och jag kanske är de? vad vet jag?
Nog om de :)


/litenmia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Ovido - Quiz & Flashcards