Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Maria - 14 januari 2011 21:48

Ja då har man tränat sina pass denna vecka. Spinningen var jobbig som fan men vi kämpade oss genom den jag och Tanja och ur mitt eget perspektiv så är jag nöjd med min insatts där. Jag trodde aldrig att jag skulle orka hålla ut hela tiden när vi hade börjat, men som jag kämpade från start till mål och jag är så glad att jag tagit mig i kragen nu. Och eftersom de var öppet hus där så blir de att köpa träningskort nu på mpndag, ett buddelt med spinning och oliak gympa pass :) de ska bli roligt och speciellt när d ska det blir med Tanja, eftersom vi ses allt för sällan annars, och nu är de mer och kommer bli mer också! Detta år ska jag träna, jag ska sattsa på de detta fullt ut nu, matvanorna är dess värre svårare men de ska ordna sig de med.
Och idag var de afrodans som vi fick testa på, de var roligr men svårt att hlla takten men de ger med sig de med, som med allt annat :) sen ska vi bara se till att vi får testa på mer olika pass..
Men kommer se fram emot detta och när träningen är rolig blir allt så mycket bättre!

Och imorgon lör jag ju känna träningsvärk, men de blir Birsta med mammsen. Men förhoppningsvis blir de inte så tidig, jag är dötrött..

/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards