Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Maria - 8 januari 2011 12:22

Det blev sent igår, tack vare min snarkade pojkvän. Egentligen brukar jag vilja hinna somna innan honom men ibland brukar jag inte hinna. Som igår, han somnade när vi såg på lets dance, sen gick vi och la oss inne på mitt rum och där tvärslockade han och snarkade som fan. Jag blev en anign less, så jag gick ion till vardagsrummet och pratade med mamma, men då surrade hon i telefonen, HÖGT och jag lovar, grannarna hörde vad BÅDA sa!
Aja jag somnade till slut men vågade inte kolla på klockan och nör han skulle ivög och göra lite ärenden så vaknade självklart jag, blev pigg så jag gjorde en storstädning i mitt rum, så nu inväntar jag Thom, sen ska vi äta lite tidigare idag eftersom vi ska vara modell för en dag :) de ska bli skoj..


/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards