Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Maria - 19 januari 2011 20:07

Kärlek för mig är att man ska ha tillit till varandra, och kunna prata om allt. Man ska inte bära på någonting, låtsas som ingenting och bara låta de rinna ut i sanden. Utan man ska kunna ta tag i problemen, prata ut och lösa det. Kämpar man tillsammans så klarar man allt, om man verkligen älskar varandra. Och klarar man inte de kanske man ska ta en liten fundering på vad man vill. För utan tillit till varandra och om man inte kan prata med varandra någonting som rör allting så är de inte rätt. Man känner när de är rätt och då kan man vara sig själv, kan man vara sig själv så trivs man mycket bättre med sig själv och med andra, den man är tillsammans med. Att bli accepetrad för den man är stäker självkänslan enormt och då känner man sig älskad. Jag har aldrig känt mig så trygg med någon eller med mig själv sedan Thom kom in i mitt liv, de är inte fullt ut men de är ändå mycket bättre och kommer bi bättre. Det är inte pga av Thom utan på mig, de kanske jag sagt tidigare. Men från att aldrig har blivit accepetrad öevr huvudtaget till nu när jag blir uppskattad för den jag är, jag får så mycket kärlek och ja, jag får så mycket. Jag är lyckligt lottad, de kan jag skryta med! Livet är underbart med han, även fast jag har upp och ner gångar så stöttar han mig genom allt och de känns så otorligt bra :) jag är inte hel utan honom!
Jag älskar kärlek, jag älskar Thom <3

Ovido - Quiz & Flashcards