Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Maria - 18 januari 2011 17:00

Om jag utgår från de jag åt på skolan var de marineradekycklig klubbor, råstekt potatis och grönpepparsås, gissa om de var gott? :) hugaligen.. Man blev som bortslämd idag!
Och nu väntar jag på mat här hemma och de blir kalops och potatis, de är mumma de också!
Annars har jag väl inte ätit så mycket idag, mer än i morse på skolan, nybakt bröd och ja de låter tråkigt men med vatten, jag älskar vatten!
Har också för agt skryta en del gjort grymt fina och goda kakor, karusellkakor och jag fick beräm att ingen lyckats med dom innan så bra som jag, jag sög åt mig av det och de kändes väldigt bra! Har också gjort kokostoppar för första gången och dom vart alldeles utmärkt braiga.
Hann med att göra selmlor bussar med, i morse var de som vanligtvis lingonbröden. Så ja, jag hann med en hel del idag och de känns ju bra =) och semlorna var såå fina!!
Imorgon ska jag fortsätta med semlorna såp dom blir klara. Sen ska vi testa på att göra polkagrisar. Skulle också vilja testa på att göra typ poatisatisbakelser eller vad som helst. Jag trivs i bageriet nu, de trodde jag aldrig att jag skulle säga men nu säger jag de :D

/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards