Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Maria - 15 januari 2011 21:49

Mitt fullständiga namn är Maria Amanda Karlsson. Jag bor i en liten by som har namnet Timrå. Där bor jag tillsammans med min kära mor, men förhoppningsvis ska jag och min pojkvän Thom flytta ihop inom en snar framtid.

Jag är snart 22 vintrar gammal, och ja jag börjar känna mig riktigt gammal. Det är liksom 9 år kvar till 30, det känns som åren springer iväg fortare än jag själv gör. Läskigt värre!


Jag pluggar till kock och jag trivs med klassen men med utbildingen är de delade meningar. Och sen får man se hur de utveklas, om jag vill jobba med detta eller ej. Men just nu ser jag bara de som en erfarenhet och något jag som jag kommer ha med mig i ryggsäcken. Jag kommer vara en erfarenhet rikare och de är positivt.
Annars under helgerna umgås jag i mesta del med Thom och de trivs jag utmärkt med. Vi trivs verkligen tillsammans och han är min bättre hälft.
Och under vardagarna försöker jag träna, de har jag nyss påbörjat och känner att jag trivs med det. Ska gå på olika jympa pass och spinning. 


Jag försöker också få ihop med mina vänner, jag har verkligen behov av närhet och kramratskap och dom jag umgås med mest nu är Julia och Tanja och nu när jag börjat träna gör jag de tillsammans med barndomskompisen som då är Tanja, de glädjer mig att vi äntligen kan ses oftare nu =)
Och nu under vintern ska jag göra de jag inte gjort på så många vintrar, jag ska försöka åka mer i backen, för de är någonting som jag saknar att göra.


Jag hade inget mer att tillögga, vill ni veta mer om mig så hojta till vettja, inga frågor ör för dumma för att fråga.

/litenmia

Av Maria - 15 januari 2011 21:37

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

♥ Dag 5 – Vad är kärlek. ¨

♥ Dag 6 – Min dag.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

♥ Dag 9 – Min tro.

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

♥ Dag 11 – Mina syskon.

♥ Dag 12 – I min handväska.

♥ Dag 13 – Den här veckan.

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

♥ Dag 16 – Min första kyss.

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

♥ Dag 20 – Den här månaden.

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

♥ Dag 25 – En första.

♥ Dag 26 – Mina rädslor.

♥ Dag 27 – Min favoritplats.

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

♥ Dag 29 – Mina ambitioner.

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Ovido - Quiz & Flashcards