Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Maria - 30 oktober 2011 17:37

Igår kom Sofie hit, vi drack lite vin, lyssnade på musik och surrade lite skit. De var som sagt ett tag sedan vi sågs så vi hade en del att snacka om :) 
Vi beslutade oss för att gå ut ändå, alla i täten skulle ju ut så varför inte? så vi åkte in till stan, mötte upp dom vi skulle. Och iväg till Memento, kaos. Sjukt mycket folk, uklädda och ikke utklädda. Jag var en utavdom som ikke var de, Sofie lika så.
Så ja, vi satt mest och surrade, kollade på folk och hade de trevligt, träffade massa folk igår och de var super!
Dock Cattis träffade jag inte, tyvärr :/
Men som sagt senare åkte jag och Sofie hem, Emma var räddaren i nöden var osäker på om vi skulle komma hem med tanke på bussarna.
Men vi har haft det super roligt och trevligt under tiden hon varit här :) och jag hoppas de inte blir över 3 års mellanrum igen, de är inte okej.

Och nyss, ja vi åt kyckling med aivarröra i med baconlindad. MUUUUUUMMS!!! jag åt tills jag nästan sprack..
Well well, nu ska snart Sofie åka hem, och innan dess så ska vi ut en sväng, fast man är döende i kroppen, hualigen..

PUSS 

Ovido - Quiz & Flashcards