Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Maria - 3 oktober 2011 18:39

Helgen har varit tok underbar, de står ju på fejjan vad jag gjort så orkar inte dra upp de åter igen :p

Idag har jag varit och träffat en jobb coach. De gick lite väl snabbt men har enskilt möte på torsdag. Så jag hoppas att detta kommer leda till någonting bra. Det kändes bra iaf, och jag hoppas att de ger med sig i fortsättingen med. Är så less på att bara gå hemma, de suger verkligen!
Och för att klaga lite mer har jag en jädra blåsa i koften som aldrig vill försvinna, de blir inte bättre, snarare sämre. Och gelen jag köpte på apoteket för 85 spän var en ren förlust :( aja, de går väl över, de är väl höstblåsor eller förkyldnings blåsa :(

Ska träffa Caroline imorgon och äta lunch med henne, sen ska jag till Birsta en sväng, med eller utan henne ;d sen blir de hockey på kvällen :)

Hejpa 

Ovido - Quiz & Flashcards