Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Maria - 12 oktober 2011 21:55

Det är en underbar känsla att vara nyklippt. Har ju också fått hjälp av fina Tanja med färgning, rödbrunt. Dock blev de inte de resutlatet som på förpackningen men blev super nöjd ändå, dock var de en toning så de håller ju inte super länge. Så dagen efter köpte jag en färgbomb och smetade i de i skallen idag, de blev sjukt bra :) låter ingen annan färga håret på mig mer än mig själv eller Tanja, för då vet jag att jag får de bra gjort, litar faktiskt mer på henne än på mig själv. Men färgbomben är mer som en inpackning så den är inte sådär super svår som de Tanja gjorde :) 

Är de bara jag som tycker att denna vecka går extremt långsamt? Har varit hos coachen idag, skulle dit imorgon med men då har krockade de med en annan sak, så jag är "ledig" satt säga fram tills på tisdag, dock väldigt tråkigt men samtidigt ska jag kika på arbeten som passar mig, jag har en del funderingar som jag ska få ner på papper.
Och massa andra papper jag sak fylla in, inte alls de lättaste men ska ge det ett försök.
Och till helgen är jag "ledig" Thom är på jakt och jag är ensam och övergiven ;p Thom åkte redan ikväll, hugaligen vad jobbigt ;p de är höst och då behöver man extra värme och kärlek, håller ni inte med?
Men som sagt, jag klarar mig alltid :)

Men nu blir de snart sängen, ska till staden för att gå på ett ärende vid ett, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Om ni har lust att ses imorgon, eller i helgen hojta til.. Vill inte bara göra mammsen sällskap hela helgen lång, faktiskt..

PÖSS 

Ovido - Quiz & Flashcards