Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Maria - 6 oktober 2011 20:16

Idag har jag varit hos min coach och de känns jätte bra, faktiskt! Och imorgon ska jag dit igen och höra en kvinna berätta om handelsbranchen och de är ju toppen, för de är ju de jag vill och ä nyfiken på. De ser jag verkligen fram emot :) Efter det kanske de blir en date med Tanja, då blir de lunch och en sväng i stenstaden. Annars kanske jag tar en sväng själv om de är fint väder vill säga.
Men idag efter jag varit där så gick jag upp till aktivatorn och finslipade mitt CV och personliga brev och skickade de till coachen. Så nu är jag laddad inför imorgon!

Sen hoppas jag att min sjuka pojkvän är friskare imorgon så man får träffa han imorgon kväll eller på lördag!! :) För helgen där på är de jakt igen, hugaligen vad de svider i kärlekes hjärtat! Men de är roligt att han får komma iväg också, de var ju som sagt ett bra tag sedan nu, men jag klagar inte men att vara ifrån varandra är nyttigt de med, då har man något att längta till. Men samtidigt vill man ju bo med karln, de blir ju på en helt annan nivå allting då, sen när han far iväg och så med.
Men den dagen kommer den med, en dag i taget..

Jag och mamma på coop idag
Jag - Mamma? kan vi köpa... vad heter de?
Mamma - Vadå?
Jag - Visar med ett teckenspråk O (bokstaven O alltså) och med pekfingrert och tar den i hålet och roterar. Ser skiiit fånitgt ut. Tänkte inte heller på de..
Sen så kom jag fortfarande inte på de..
Så jag fortsatte förklara, och tog handen och de såg ut som att jag försökte väga något i handen..
Sen sa jag..
- Meeen, vad heter dom med många armar?
DÅÅÅ kom jag på de, bläkfisk, de var ju friterad bläckfisk jag ville få fram, de satt så långt inne..
För de var ju hålet jag visade var ju ringen och med mitt pekfinger ville jag förklara att de var hål i mitten.. :p

Sen annat vi inte ska gå in på, men ja.. Roligt var de iaf och dom som såg OM någon såg fick ett sexpack på magen.. Man kan alltså ha skit roligt när man är och handlar :)

Aja, har sett på tv nu ikväll och just nu ser jag på drömen om ett barn. Tänk att inte kunna få barn, tagsikt. Men då finns de andra sätt att lösa de på, tur är väl de. Och de barn som blir adopterad, de får förhoppningsvis en familj med mycket kärlek, som ger dem allt som de önskat sig :) 

Snart ska jag sova!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards