Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Maria - 19 oktober 2011 17:15

Alltså de måste bli ett slut på detta, en gång för alla.
Jag vet inte hur jag ska palla ärligt talat, de tär på mig. Verkligen..
Det är andra dagen jag vaknar upp av att jag gråter, känner mig som ett barn som drömmer om monster. Men nu handlar de om något helt annat. Hjärnspökan som sättersprätt på mina tankar. Jag tar in så mycket skit under hela tiden och sen blir de rörigt och då drömmer jag vädigt tråkiga saker, saker som kan hända till och med. Sanna drömmar :/ det är skit jobbigt, jag vill kunna undvika att alltid drömma om samma sak men i olika miljöer och så.
Men som sagt, får se om denna natt blir annorlunda eller detsamma!

Ska till coachen imorgon och då är de grupp, de lär hålla på en timme sen ska jag hem och greja på innan Julia kommer förbi för vi ska på tjejkväll i Nacksta (har tappat minnet på vad det hette) men vi ska få se modevisning, kakla, lägga golv och tapetsera. De ska bli rikigt roligt faktiskt :)

Och nu snart ska jag och Lilly iväg och sola, måste få lite färg på mig. Är van att vara brun, de är snyggt så varför inte. Tänker inte bräännas sönder i cancergrillen men vill som sagt de är klockan sex det.
Innan dess, ja då ska jag slappa och tvätta bort spacklet i mitt face..
Tjolahopp 

Ovido - Quiz & Flashcards