Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Maria - 10 oktober 2011 15:19

Helgen har varit helt okej.. 
I fredags var jag bara hemma, kollade på tv med mamma och bara hade de bra.
I lördags for jag och mamma till Birsta, de blev lite shopping. Och för ovanlighetens skull så var vi inte där så super länge som vi faktiskt brukar vara. Och där efter kom Thom och hämtade upp oss, vi åkte hem till mig en sväng, jag packade sen for vi hem till Thom och grillade älgskött. MUMMS!! :)
Och på kvällen for vi till bilträffen på Birsta, de var sjukt mycket folk. Men de var mycket trevligt, skojigt folkt helt enkelt.
Och vi var väl där till tolv halv ett skulle jag tro sen var de MAX som gällde..

På söndag kom Thoms syster döttrar och hälsade på, så jag lekte med dom, alltid lika roligt :)
Mot kvällen åkte vi hem till mig, kollade på tv och mööööös sen var de dag för sängen. Och jag drömde att jag var vaken hela natten så var ganska trött när jag vaknade i morse.
Så jag klev upp då klockan ringde, kvart i sju. Upp och sen åka iväg till frissan, jag tog bara bort de slitna så de är inte super kort sen snelugg.. Nöjd, men ovan med luggen åt de andra håller, den känns tjock men de är väl för min virvell som sitter mitt i luggen, inte alls skoj.
Sen köpte jag med mig en toning hem till Tanja för att hon skulle fixa de, och bra blev de :) brunt med röda toner. Så en bra dag i helhet. Och till lunch blev de såklart Subway, såååååå jäkla gott!!

Imorgon blir de möte hos coachen igen, brabra!
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards