Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Maria - 26 oktober 2011 16:22

Igår var jag hos Tanja, vi blev bjuden jag och Erika på en kanon middag. Det var en räkröa kan man säga, eller?
De var iaf SUPER. Och CVt och personliga brevet tog sin lilla tid, men nu har jag iaf ett brev avklarat, TACK my girls!
Och klockan gick, de vart mörkt så stannade över hos Tanja över natten. Så idag lunchade jag och Tanja på stan, de var trevligt. Sedan kikade vi en sväng på stan. Hittade på Body shop en serie med den dagkrämen jag har, avsminkningvatten, återfuktande, en serium och en ny dagkräm..
Jag testade ny en gång och jag känner mig så ren i hyn, så underbart. De har 20% grabatt idag och imorgon, så passade på. Dyrt men det är dyrt att vårda sitt yttre faktiskt. Och nu när de går mot vintern och nu på hösten med kan huden kännas sådära hel kass, torr och hemsk helt enkelt. Men jag hoppas dessa produkter kan göra susen.


Så här kommer en kort presentation om produkterna:



Ett fuktighetsbevarande ansiktsvatten som hjälper till att fräscha upp, svalka och lena huden. Tar bort de sista spåren av rengörare och smuts och förbereder huden för att bättre kunna absorbera fuktighetsbevararen. Perfekt på känslig hud!




Ett fuktighetsbevarande ansiktsvatten som hjälper till att fräscha upp, svalka och lena huden. Tar bort de sista spåren av rengörare och smuts och förbereder huden för att bättre kunna absorbera fuktighetsbevararen. Perfekt på känslig hud!     


 
Ett skönt serum som ger en extra fuktighetsbevarande effekt på ansiktet. Skyddar och vårdar huden och hjälper till att göra huden mjuk och smidig. Passar perfekt på känslig hud!
     
En skön fuktighetsbevarare som absorberas lätt och gör huden mjuk och len. Skyddande och vårdande, och passar perfekt för känslig hud. 


Och inte allt för att glömma så fick jag en neccessär med en liten duschkräm, en hairbutter, en mascara, en test på en ny dagkräm och en test på shampoo och balsam =) om man handlade för över en viss summa fick man de på köpet, inte illa!


Och nu.. mat sen blir de


PUSS då!   

Ovido - Quiz & Flashcards