Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Maria - 5 oktober 2011 16:05

Igår var jag och min kärlek på hockey, och besviken blev jag. De slåt aldrig fel, gång på gång förlorar dom oftast hemma mot Modo, vilken skräll.. Det blev 2-5 som avslut. Inte alls okej.. Men som sagt, de är fler matcher kvar. Men som att Timrå har en chans ändå? Nje, inte detta år.. Modo spelade faktiskt bra igår, och Timrå till en viss del tills att de slarvade. Och två mål från Modo blev bortdömda, tack och lov. Men de var ändå roligt att se matchen, jag är så sällan på hockey, de är för dyrt att gå ofta, och en gång till och med. Men blev bjuden så de tackar man inte nej till :)

Idag fick jag mig en riktig lång sovmorgon, Thom åkte vid fem, halv sex kanske? och då låg jag halvdöd i sängen. Sen kollade jag på klockan och ser att den är tio över ett, hugaligen vad skönt. Men ändå hur ska jag orka upp imorgon? lär vara pigg som en nötkärna ikväll.. Dock är jag lite trött nu, men de ger nig med sig. Ska strax träffa Julia, då blir de handlig sen ska vi till vävland och hälsa på :)

Så nu ska jag spackla mina grönblåa sen borsta gaddarna innan vi far iväg. Ska in på BOOM med om allt inte redan är slutsåldt!
Puss på er mina bloggläsare 

Ovido - Quiz & Flashcards