Alla inlägg under november 2011

Av Maria - 9 november 2011 12:07

Idag känner jag mig så där super seg i skallen och har inte ork till någonting. 
Jag skulle behöva få i mig något i magen, de bara skriker där inne och kurrar mer än katten själv.

Så jag får försöka komma upp och göra någon nytta! Men grejen är den att jag inte är allt för pigg, mår inte på topp känner jag. Jag känner av lite i halsen och huvuder lika så. Jag vill inte bli sjuk alltså.. Jag vill inte de...


Jag ska få spendera helgen med Thom, länge sedan nu och då kan jag inte bli sjuk på de?! För helgen där efter är han också borta och jag känner att blir jag sjuk nu så tänker jag strunta i de och bara gilla länget! Ska proppa i mig värktabeltter och dricka varmt nu så jag inte hamnar i den sittsen..

Och imorgon ska jag till coachen igen, hoppas jag är frisk då?! Men som sagt, ska ta en dag i taget och kurera mig allt vad jag kan så kommer denna vecka/helg bli super!!

PÖS 

Av Maria - 7 november 2011 14:34

Ojoj, vilken resa. 
Bussresan mot Stockholm var en pina, de kändes som en evighet, utöver de vanliga. Men väl framme så skulle vi checka in, och gissa om de var mycket folk? Ja, de var hemskt, huahua.
Så vi hittade rätt på vår hytt och inte nog med de så fick vi en helshysst familjehytt. INTE dåligt :) men vi drog på oss lite smink och drog till bufén och käkade massa gotta. Sedan var dax för att fixa till oss de sista så vi alla tjejer var super snygga, topp tio faktiskt :) 
Vi drog ner till baren och beställde, sedan kollade vi på en show som inte för mig var en hit men sällskapet däremot var bättre! Och vi träffade ett störtskönt gäng med människor, de var toppen, verkligen! Kanske inte blev allt för mycket dans. Men roligt hade vi iaf. Men borta bra men hemma bäst måste jag säga. Sov kanske i tre timmar på båten, inte okej. Sedan var de asdyrt att käka på båten så vi alla tog en mindre god pizza slize och de var väl inte den mest smaksatta och godaste jag ätit. Och vi trodde ju att vi skulle stanna och äta efter vägen, men där hade vi fel. Vi stannade på tio minuter, men då var jag för trött för att ens röra mig. Så jag sket i de, orkade knappt hålla upp ögonen, inte ens när jag kom hem. Så NU har jag liksom ätit och de var såå jävla gott med mat, så jävla skönt att sova i min underbara säng igen i flera timmar utan att vakna flera gånger för man mår dåligt. Nä, helt underbart!
Och nu har jag tagit mig ann och städat, ska renbädda med och sedan hoppa in i duschen och stå där lääänge och njuta av att vara hemma. Fastän jag hade roligt så längtade jag hem, för bussrean hem kändes inte lika lång men däremot på båten var de drygt ett tag. Men tack mina brudar för en toppen resa iaf :)

Nu, ja då ska jag fixa de sista med städningen och sen ta en välförtjänad dusch som jag sa.
Det bli en hellugn dag och kväll, orkar inte göra ett skit idag..
Pöss 

Av Maria - 4 november 2011 09:40

Vaknade före klockan idag. Inte helt fel faktiskt. Det innebär ju att jag ännu mer tid på mig. Och jag hinner till och med skriva ett blogginlägg :)
Väskan är i stort sätt packad, undra om jag kommer kunna stänga igen den? Har tagit ut en del som kanske inte är super nödvändigt att ha med sig. Men de ser vi sen när jag packat i de sista?!
Ska duscha snart och även lägga i lite av färgbomben så jag är fräsch i håret också. Sedan måste jag äta någonting innan jag åker in till stan, in på Cubus och se om tröjan jag såg igår på rean finns kvar, var dum som inte köpte den igår eftersom jag ville så gärna ha den :(
Men annars får jagh skylla mig själv. Birsta borde ha den annars, hoppas jag! Sedan drar jag till Alön en sväng och lämnar av väskan hos Tanja, sen in mot Birsta för att möta upp Tanja när hon slutar. Då blir de en Birsta runda, sen godis på Coop, passa på-APbilligt!!

Och nu, ja ska göra mig i ordning så jag hinner de jag ska göra.
Det ska bli så roligt att åka på kryssning =))

PUSS 

Av Maria - 2 november 2011 21:12

Idag var jag hos coachen och fick hjälp med mitt prsonliga brev och så inför jobbet jag sökte idag. Så nu har jag sökt ett jobb som personlig assistent, känns bra men närvös OM jag kommer få komma på intervju. Men man ska egentligen inte ta ut något i förskott, men man kan ju hoppas att de ger med sig. Annars idag har jag träffat Julia, vi skjutsade hennes syster och hennes kompisar ut till Matfors sen for vi till IKEA och åt middag, det är aldrig fel. Köttbullar, potatis och brunsås, yummie!
Ja, sen då.. Gick vi en snabb runda inne på Birsta, hittade ett gäng hårsnoddar och en ring, rea, bra skit helt enkelt :)
Och efter de har jag tvättat, så jag har rena kläder inför helgen, som jag längtar..
Och till rubriken, jag och Julia satt och kollade på bdb, på alla bilder vi laddat upp där, de väcktes många minnen och vissa stunder saknar man, faktiskt. Till exempelt mitt håååår! Gah...
Men skrattade åt vissa saker så tårarna kom, underbart att få skratta så mycket att tårarna faktiskt kommer och att magen får arbeta. Näe, helt underbart..

Och helgen ska jag på kryssing med Tanja, Nina och Jannica. Det ska bli så jäkla roligt =) skönt att komma bort ett tag. Men redan på fredag ska jag till Tanja, vi ska en sväng på stan eller Birsta sen hem till henne för att käka lite gott och ha fredagsmys med idol. Underbar helg att se fram emot, gillla!!

Och nu blir de snart sängen, blir till att åka på studiebesök imorgon igen, fast på ungdomsrådgivingen. Intressant!

LOVE 

Ovido - Quiz & Flashcards