Alla inlägg den 15 november 2011

Av Maria - 15 november 2011 15:08

I morse tänkte jag om jag tar med mig en vattenflaska till coachen så slipper jag få hostatack där inne så tårarna kommer rinna på mig. Klockan gick och jag hinner inte ens tänka så långt som att bara på med ytterkläderna och ut till bussen. Så jag glömde givetvis vattenflaskan hemma, att ens fylla på de glömde jag. 
Så väl där inne så får jag en hostatack, eller inte en utan TRE.. Så får typ panik och springer och hämtar vatten. De var så otäckt och de var fullsmockat med folk inne i rummet också, de är aldrig roligt. Och lika så blev de på bussen, men kunde inte göra så mycket där eftersom jag inte hade vatten till hands.
Så nu väl hemma, ja då händer de inte men på offentrliga platser, de är där de händer. ILLA!!

Men ikväll kommer Thom till mig, då ska vi en sväng på Birsta sedan blir de tvmys. Vill se två program idag, Kär och galen på femman klockan åtta sen på trean klockan nio Värsta pojkvänsakademin. 
Sedan är de läggdax för imorgon ska man bo på stan i stort sätt, ska in till Bolagsverket på studiebesök med coachgruppen redan klockan nio på morgonen och där efter ska vi äta något på stan och kika runt lite. Sedan är de möte för Tanja vid två tiden och där efter ska vi på Bio, med Niniz :) så de ska bli en toppen dag imorgon!!

Nu, ja då blir de snart att dra iväg och köpa saffran och bli rånad. Även pepparkaksdeg ska införskaffas :)
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards