Alla inlägg den 11 november 2011

Av Maria - 11 november 2011 15:16

Denna dag har verkligen gått segt! Vaknade hur pigg som helst klockan sju i morse, då slog jag på tvn och tog mig en kopp te. Kollade på vakna med the voice. De gjorde min morgon iaf =)
Annars har jag inte gjort allt för mycket, bara slappat och tagit de lugnt. Julia kom förbi en sväng med. Så tog oss en prommis till Sibylla, tog en barnbox.. Så nu är jag lite mätt i magen iaf.
Ska snart packa väskan till Thom, då blir de en helhelg där. Det blir nog tre års kalas som de ser ut. Och skruva en skoter ska vi också göra, eller han får göra de OM jag är för trött, han lär ju vara uppe i ottan han ^^,

Och imorgon kväll ska vi på Canton och avnjuta mongolisk bufé med. Som jag har längtat efter de, det känns som evigheter sedan sist alltså!
Ikväll ska vi bara njuta av fredagkvällen och se på idol, kanske svulla lite också. Glass kanske?

Jag ska ta en kopp te nu igen, har fått ett beroende av de sen ska jag vänta tills Thom kommer förbi och hämta mig. Men han ska ju basta och så vidare på jobbet innan. Men en tripp till Birsta med och jag är inte super pepp på de. Jo, ni hörde rätt så är de ;p
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards