Alla inlägg den 20 november 2011

Av Maria - 20 november 2011 16:12

Jag håller seriöst på att bli galen. Det sticks så fruktansvärt i halsen och hostar om vart annat. Nyser och är snuvig som en galning. Hur länge ska det sitta i egentligen? Det tar så mycket på krafterna. Det är jätte jobbigt, verkligen! Jag vill bli frisk nu. Hatar att vara en snorunge :( de håller i sig så pass länge så man hinner inte bli frisk fören det kommer igen..
Men helgen har ändå varit bra, har varit hos Tanja hela helgen, vi tog de lugnt med tacos och idol i fredags. Super mys! Sedan klev vi upp i tid i går för att baka, och de var inte super enkelt med lussekatter men vi lyckades till slut och god blev dom, saftiga och fluffiga. Och framför allt mättande, inte dom snyggaste men det är ju insidan som räknas, eller hur? ;) och pepparkakorna ska vi inte tala om, dom blev värsta mardrömmarna. Helt katastroft! Grådassiga och halvt ogräddad. Men någa lyckades vi med iaf, men nu pallar jag inte baka mer på ett tag. Men är sugen på att baka bröd framöver, eftersom jag inte gjort de så mycket.
Ska hinna baka kanelbullar med innan jul och kanske något annat gott med..


Här är några av bullarna, ser dom inte allt för underbart doa ut? :)
 

Och nu är jag hemma, ska kurera mig, se tv och äta mat sen lägga mig i tid.
Är en trött tjej idag känner jag ://
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards