Alla inlägg den 13 november 2011

Av Maria - 13 november 2011 18:50

Helgen har varit jätte bra. I fredags kollade vi på idol, inte super bra men de börjar dra ihop sig nu. Tycker att de gått så fort och de är så få kvar nu. Snart final liksom :)
Och dom bästa är ju kvar nu!
I lördags var vi ute och åt på Canton, gissa om jag hade längtat efter de? även om jag är en snorunge nu så kände jag smaken och de var super gott!
Sedan idag har vi bara haft en allmän lugn dag, super skönt.. Har inte sovit bra på hela helgen för förkyldningen tar kol på mig :/ men nu ska jag kurera mig med massa hanstabletter även fast min hals inte är så drabbad nu mera men i förbyggande syfte, kan jang och massa te och alvedon. Jag hatar att vara sjuk, de tär på hela kroppen som fan. Och nu är nosen och ögonen mest drabbad :( ögonen är som tennisbollar..
Så nu ska jag bli frisk, på tisdag är de möte hos coachen, ska få hjälp hade jag tänkt med att hitta en praktik plats nu helst. Och sen på onsdag är de bolagsverket som träder rum och där efter blir de mat med Tanja på stan innan kvällen bjuder på Braking dawn, det kommer bli suuuuper!!!

Och nu snart ska vi se på finalen av true talent, Sofia borde vinna men Dimman eller Paulina är inte heller dålig :)
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards