Alla inlägg den 30 november 2011

Av Maria - 30 november 2011 13:39

Jag trodde inte mina örgon när jag vaknade till i motse, de smattrade något så fruktansväert på fönsterbrädet utanför fönstret. REGN!! Det känns inte som att det snart är första december, utan kanske som början på september. Jag blev så besviken när jag kollade ut till och med, då var de inte fel på min hörsel. 
Jag som blev så glad för att den första snön hade fallit ner och faktiskt stannat, ETT tag.. Och nu är den borsta, som att den aldrig ens hade kommit. Gud vad surt det känns, så de blir nog en grön jul eftersom de fortfarande är plusgrader. Det är verkligen illa, och julpyntet, julbaket och julmusiken är ingenting utan snö, noll julkänsla. Det är sååå synd! Och dagen efter jul lär ju snön komma, bara för att.
Aja får glädjas åt att jag förra veckan sökte 19 jobb, 2 igår och innan de har jag sökt 2 jobb men. Men inget napp än så länge.
Sen så har jag städat idag, så nu känns det som nytt :) och på de ska jag ställa mig och diska sen ta en välförtjänad dusch. Ska till affären med, köpa lite grönt och rött till tacosen och sen fixa lite käk tills mamma kommer hem.. Och tvätt på de, men måste passa på när man är ledig och inte har coachen varje dag.
Men imorgon är de en ny dag, hos coachen och innan dess ska jag ha ringt och hört med chefén angående ett jobb på g :)

Vi i min grupp hade skrapat ihop 97 jobb tillsammans, och vi sa 40 jobb tillsammans ^^, så de blev fika som belöning. Men som sagt, nu ska jag göra någon nytta igen, så jag hinner med allt jag ska göra..

Ska på Birsta sen med Julia, eventuellt iaf, och kolla på julklappar-idag igen.. Har köpt till dom flesta nu, har några kvar. Antligen fixar jag dom idag eller till helgen.. Det går så mycket pengar dessa tider, men det är såå mys!
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards