Alla inlägg den 17 november 2011

(y)

Av Maria - 17 november 2011 21:25

Igår var jag och Tanja på stan i stort sätt hela dagen. Klockan nio var vi på Bolagsverket på studiebesök och de tog ungefär en en och en halv timme. Sedan gick vi och gjorde ett ärende innan vi gick på donken och tog oss ett litet mål som lunch. Där efter strosade vi runt på stan ett tag, lite drygt faktiskt så vi satt oss ner ett tag sedan tog vi en tripp till Pallas för att ta en fika, och de är så billigt där så vi kom undan billigt där med. Super god bulla var de..
Gick på stan IGEN, kollade och satt och gick.. Sedan gick vi till Pizza playa för att ta oss en pizza och även där kom vi undan billigt eftersom hon hade restaurang chansen :) så vi kom undan runt hundringen för tre måltider om man skulle kunna säga så?
Sen var de bio dax, salen fylldes direkt och jag såg en kille och resten var tjejer. Och filmen var helt underbar, dock hostade jag som en galning och störde säkert många men som sagt, jag skulle verkligen gå på den så de fanns inget val (;

Och nu idag var jag hos coachen och printade ut 22 brev/CVn så på tisdag intar jag och två andra tjejer i min grupp Birsta och har utdelning. Ska bli spännande. Är så rädd, orolig och spänd! Men de borde gå bra tycker jag..

Imorgon ska jag till Tanja, då ska vi äta tacos och ha idol mys framför tvn och bara götta oss. Grabbarna är inte hemma i helgen, så de blir frossa.
Och på lördagen tar vi ann bakbordet och bakar lussebullar och pepparkakor. Super skoj! Blir där hela helgen, ska bli skönt att komma bort ett tag från Timrå även om de inte är så långt ifrån men de känns verkligen. Semester! Haha..

Adjöken! 

Ovido - Quiz & Flashcards