Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Maria - 22 juni 2011 22:19

Falskare människa får man leta efter. Du ljuger hela hela tiden, dra någonstans. Långt bort. Dra bara dra. Nu raderar jag dig, i all eveighet. 
/litemia - ARG TJEJ

Av Maria - 22 juni 2011 13:51

Hugaligen vad trött jag var i morse när mamma väckte mig. Kunde fått sova en kvart till, men jag klev upp då iaf och gjorde mig ordning. Sedan vid kvart i nio kom Julia och hämtade upp mig, då for vi till sjukhuset, och skulle vara där halv tio. Och en halv timme gick i väntrummet. Sen kom en läkare så haffade åt mig honom och frågade om de glömt mig?! Sen stod de på pappret att jag skulle på ett annat ställe innan men de hade jag inte uppfattat och hon i luckan innan på centralen sa att jag skulle gå dit, så de blev massa missförstånd men till slut gick de bra, tur var väl de. Så gjorde en massa tester och visade att mitt vänstra öra hade jag lite nedsatt hörsel på, men de är inget jag tänker på. Men skulle åter igen kanske efter sommaren gå på ett till besök och då skulle jag då sitta där i trekvart, men de får väl ta den tid de tar. Är så less på alla besök hit och dit nu. 
Lämnade mitt CV idag med, får se om de blir något extra vikariejobb på städ efter sommaren, känner att jag behöver vara ledig just nu med massa saker runtom.

Och sen har jag fixat drickat till midsommar, fan vad dyrt de är med alkohol :O
Nu ska jaga maten inhandlas, tur att jag har en kar som kan dela med mig :)

Snart blir de bio, nu ska jag bara fixa mig innan jag tar bussen in till stan.
/litenmia 

Ovido - Quiz & Flashcards