Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Maria - 17 juni 2011 18:47

Gud vad detta år har gått snabbt. Snart är de dax för ett avslut på utbildningen. Känns som evigheter man var i skolköket och skolbänken. Men nu snart är de över, tack och lov :) de ska bli så skönt att få ett slut på detta. Den dagen har jag väntat på, även fast de inte alls är lika roligt att skilja sig från vissa i klassen. 
Men jag orkar inte plugga mer, jag ska ta ett brake från pluggandet över huvudtaget.
Jag undra vad jag vill göra egentligen?
Det är så mycket till och från med allt så jag blir bara förvirrad av hela situationen. Måste ta tag i mig själv i första hand. Hitta mig själv och börja på ruta ett igen, de har varit många snesteg nu, men de är sånt man får ta. Man måste pröva sig fram hela tiden här i livet.

Läste en blogg förut. Jag kände igen mig i henne, i texten hon skrev. Så där känner jag med, varför vi tjejer aldrig kan bli nöjda med oss själva.


Var iaf hemma idag, mådde inte så bra igår kväll eller i morse. Men fick ändå städa undan hemma i mitt rum, jag mår inte alls bra utav att de ska vara så stökigt. Sen var jag hos tandläkare, igen. Hoppas de blir bättre nu.
De ilar och ömmar nu, men med Flux kanske de går bort :)
Sen ringde jag skatteverket, vissa ska inte ha hand om kundmottagande eller vad man ska kalla de, surkärringar!
Men de var iaf stängt dit jag skulle vända mig, surt som fan.

Sen har jag bara vilat och så, köpte med mig kina mat men de blev till en stor besvikelse, de var blivit sämre :/ riset var mosigt, överkokt och smakar bara en gäggig sörja, typ. Kyckligen var desamma och friteringen var som chips i konsistensen, en stort minus :(
Får hålla mig till Canton hedan efter..

Ikväll blir de filmmys med mammsen :)
/litenmia
 

Ovido - Quiz & Flashcards