Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Maria - 19 juni 2011 13:43

Man ska ju göra de som känns rätt för en själv, eller hur? så nu ska jag ta tag i de som får mig att må bra. Även om de kommer vara en svår väg dit, men jag vet att jag kommer fixa de, bara jag håller hoppet och våga kämpa :)
De är som sagt två veckor av skolan kvar, de innebär en väldans kort bit innan jag nått de målet. Då var de bara att kämpa för nästa grej, alltså man tar en sak i taget, ett steg i taget så man inte belastar sig allt för mycket.

Jag och några andra brudar ska åka på en kryssning i slutet av juli, och de ska bli så underbart skönt att få det som en belöning, de kommer vara de för mig iaf :) och de kommer vara första gången jag åker iväg på en kryssing, som jag längtar!
Kommer dock inte ha så mycket att leva på i sommar, men de är som de är, får snåla. 

Måste iväg till skolan och säga hejdå åt vissa man inte kommer träffa mer, de känns viktigt för mig. Och sedan en massa andra saker jag måste ta itu med också.
Men de känns skönt att se framåt nu och att jag kommer ha en bra sommar, för de klommer jag även om vissa saker inte är som man tänkt sig, men de är som de är :)
 

Ovido - Quiz & Flashcards