Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Maria - 9 juni 2011 20:09

Idag fick jag med min kära vän Tanja på Birsta för att ragga en klänning åt henne, de gick inte så där super bra :/ men jag fick med mitt ett nytt paraply med rosetter på, as fint och ett pannband och såklart ett super fint linne som jag suktat efter i månader och nu när de var rea på den så passade jag på, satt som ett smäck! Men så ser Tanja att den är lite trasig och då byter jag ut den med en likadan, de två sista. Så betalar den i kassan och de fanns ingen prislapp på den så hon skannar in på en annan tröja. Sedan när jag kommer hem och ska via mamma så ser jag att under armen på ena sidan av minnet, på spettsen är sönder, de är som upprivet och paj :( jag blir så less, de brinner för mig. De finns inget annat likadan. 
Jag hoppas att jag får byta utan prislapp eftersom jag har ändå kvittot kvar?! Måste IN igen på Birsta imorgon, tur att jag har praktik där ute, men kommer tänka på de där hela dagen imorgon om jag får byta eller ej, men vi får se..

/litenmia 

Ovido - Quiz & Flashcards