Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Maria - 21 juni 2011 22:34

I morse for jag in och mötte upp Julia, sen var vi på lite äventyr i stan. Hittade äntligen en bandana, en billig och snygg sådan. Så de känns kanon när min förra förstördes i tvätten :/ men förhoppningsvis håller färgen på denna och att inte kvalitén försämras.

Efter de tog vi en bit mat på Sagon Place, de var väl sisådär, de tycks ha bytt ägare? dom var inte glada eller trevliga precis..
Där efter får vi till skolan min och jag kramade om Fredrik och Mockis, för dom träffar jag inte mer nu tråkigt nog :/ dom ska på semster. Så sista veckan kommer vara med Stefan, lika bra de men kommer sakna Mockis, eftersom han varit med hela vår resa. Har ingen god lust till att komma till skolan på måndah, egentligen.

Men har fått de ena och de andra utrett idag iaf, åkte till Coop för att få mina praktikpapper påskrivna och jag fick se betygen och dom var ju faktiskt bra :) plus att jag fick en liten pressent med, de trodde jag inte att jag skulle få faktiskt. Men som sagt, de har hänt massor utav grejer idag, är helt slut.
Tränade gympa idag med med Julia, fan vad jobbigt de var men guud så underbart de är nu efteråt. Bortsätt från magont och skaket i benen, men då vet jag att de tagit iaf :)

Nu blir de sängen, imorgon ska jag till ögonläkaren. Sen hem och dona på innan biobesök med mina tjejer, Tanja, Nina och Erika, de kommer bli kanon!

Natt natt
/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards