Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Maria - 6 juni 2011 18:29

Helgen har varit fullännad.
I fredags var jag hos Thompen, var meningen att vi skulle åka Camaro in till crusingen men så blev de inte, inte för mig iaf. De skulle vara stor koll på bälte kontroll i år tydligen, och i mitten finns de inget säte. Så bilen blev full, så Thom åkte med dom. Så jag åkte med Martina och hennes boyfriends mamma. Cadillac, super fin sådan. Sen efter de kom Sebastian och Daniel och plockade upp oss i bubblan så vi crusade runt med den ett tag, super skojigt var de. Fick stopp vid Tonhallen och där puttade dom på och vi satt kvar, vi skulle minsann inte klova ut sa dom, sen kom de folk bakpå och puttade på ;å dåligt sämst man kände sig, hundra kgklassen bakpå. Gud vad vi skrattade, jag skrattar även nu när jag sitter och skriver, har bilden framför mig. De var super roligt. Sen åkte jag hem till Thompis och sov, vi har väl kanske inte varit super mycket med varandra i helgen, men de gick ju de med :)
Sedan igår skulle vi iväg och meta men då ringde en kompis till Thom och då får han iväg och jag gick ut och gick i kvissle med en kompis, de var trevligt :) sen for jag hem till Thom och sov, han kom hem sent som fan och i morse glömde vi ställa klockan så vi sov över ;p men vi får in till stan, käkade och gick ett tag på stan innan vi for hem och grillade..
Och nu är jag hemma, har inte varit hemma sedan i torsdags morse ^^,
men imorgon väntas praktik och de ska bli roligt att träffa alla igen..

De var vad jag hade och bjuda på från helgens bravader.
/litemia 

Ovido - Quiz & Flashcards