Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Maria - 18 februari 2011 18:21

Oj, de måste nog ha varit när jag fyllde sju år när jag hade kalas på mc donalds och bjöd hela min klass :) de var roligt, fick göra min egna hamburgare, gå in i köket och se mig omkring. Leka i bollhavet och åka bana, de var såå roligt tyckte jag. Och jag fick en såndan fin ryggsäck med clownen på, en gul som jag hade mina skridskor i, en gul sådan.
Sju år kändes så stort och de känns som de var hur länge sedan som helst, och de var de ju också, men ändå minns jag den dagen så väl ;p vad det förändrats. Inget bollhav, ingen kana bara ett annat rum med inte alls lika skojjiga saker. Och man åt mest för att leka sen och få en leksak, haha...
Men nu ser man inte födelsedagar som ngt stort utan de känns som en vardag brukar göra. Fast man får presenter då..

Måste bara lägga in en bild på min tårta som jag gjorde denna vecka i bageriet på skolan, den vart först misslyckad sen blev den såå snygg så jag är sååå stolt över den!!

    


och jätte bullarna


Måste även lägga upp en bild på Solans tårta som också blev ruggit fin


Och för att skryta lite mer så har jag lyckats med karusellkakor och semelbullar och sist men inte minst potatisbakelse som blev äppelbakelse :)

       


Så var de med de, nu fick ni se mycket bilder, är dålig på att lägga upp de och inlägg nu för tiden så njut lite extra av detta..


Trevlig helg :)


/litenmia     

Ovido - Quiz & Flashcards