Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Maria - 1 februari 2011 19:24

Jag har så mycket drömmar och så mycker vilja.
Jag drömmer om att jag en dag kommer hitta en balans mellan min kostvana och hitta min målvikt. Jag är på god väg, men de krävs mer än så.
Jag ska träna gympa och då kommer jag träna hela kroppe, kommer äta mer sunt och då kommer jag inte bli lika sockerberoende och sötsugen som nu.
Jag kommer nå min målvikt, de är en dröm som kommer bli verklighet.


Jag har också drömmar om att jag få leva friskt, få friska barn och allt vi alla inom familjen kommer vara friska.
Jag vill också gå klart skolan, jag räknar ner dagarna och de känns som en evighet, tråkigt nog :/ halv tiden har gått, hälften kvar. '

Det känns som längre men ändå som att de gått snabbt..
Drömmer om att resa, känna på olika jobb miljöer innan jag bestämmer mig, jag är ung och har hela livet framför mig, man måste våga prova på oika saker annars kan man inte bedömma om de är rätt eller fel.. Det känns inte rätt för mig, inte just nu.
Jag vill ju få ett jobb så jag kan försörja mig själv, ett eget krypin med min fästman, och ja.. Jag vill så mycket, men ett steg i taget..


/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards