Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Underbar helg

Av Maria - 29 augusti 2011 12:01

Så var helgen över. Det går verkligen himla fort. Men de är väl inte så konstigt!
Helgen har iaf varit helt underbar måste jag säga, så efterlängtad..
Jag har tillbringat hela helgen med Thom och den har varit helt underbar.
I fredags kollade vi på film på tn sen så myste vi till de med popcorn, sen for vi och hämtade fyllskallarna i Matfors. Och där  var vi ett jäkla bra tag.. De var väl inte den roligaste kvällen men de gick ju..
Så vi kom hem väldigt sent, så vi sov till två dagen efter. PANIK!
Men på kvällen kunde inte hans syster och Henrik bowla med oss, eftersom de inte fick någon barnvakt. Skulle gå på bio, men så blev de inte. Men vi var på Canton och åt, gissa om jag längtat efter de stället. De var så himelskt gått, som alltid men nu var de godare på något sätt..
Sen åkte vi hem för att kolla på andra sidan häcken, urgullig film. Men vad de åskade och blixtrade. De var ljust om vart annat, de smällde rejält, kändes som att åskan skulle komma in i huset.
Men då hade jag min trygghet här, skulle aldrig klara av att vara själv med detta oväder. Åskan är ingenting som skrämmer mig, men blixten är jag orolig över.
Och igår får vi hem till Thom, gick på svartviks dagen och sen åkte vi hem och åt gomat, ägkött som blev till tunnalövbiffbitar med pommes och massa sallad. MUMMS.. Älgkött är gudomligt!!
Sen så hade vi kvalitéts tid med varandra eftersom vi ses på torsdagen och där efter ett par timmar på måndagen nästa vecka. Han ska på arbetsvecka i stugan inför älgjakten..
Så jag tänkte denna helg gå på bio, och undra om man får någon med sig? är sugen på jag saknar dig, försvunnen eller någon annan..
Så hojta till om DU vill följa med, hähä

Aja, nu är de snart dax för en operation i benet. På torsdag, de är då de gäller.. Jag är nevös, men de kommer förhoppningsvis att gå bra.
Och dagen innan, alltså på tordag ska jag på arbetsförmedligen, de är jag också orad för.
Men men.. Nu ska jag göra någon lunch och sen får vi se vad jag gör, vill till elljusspåret eller träna ikväll. Röra på mig måste jag iaf göra..
Nog om de, hörs! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Ovido - Quiz & Flashcards