Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Maria - 27 augusti 2011 15:02

Vaknade i panik både jag och Thom i morse. Klockan stod på 14.10 och vi som skulle göra så mycket idag. Så nu var de omplanering som gällde. Han upp en en jäkla fart, slängde i sig lite rester ifrån igår. Jag gjorde lunch jag också.. Han iväg till jobbet för att fixa någonting som var lös där bak i bilen. Jag skulle egentligen följa med honom dit, men de skulle vi aldrig hinna. Så nu sitter jag här och hämtar in honom. De kan ta lång tid och de kan komma in en karl i lägenheten när som helst. 
Ikväll blir de antingen bowling om hans syster och hennes karl kunde följa med, annars blir de bio :) skulle också vara gott att äta ute, men de kostar ju en hel del. Så vi får se vad som blir.
Så eftermiddagen får se vad dagen har att erbjuda. Och snart ska jag diska i ordning så de ser ut som ett hem här hemma. Skönt att mammsen är borta, så man får känna på lite ensamhet, händer ju inte allt för ofta ;p

Men nu som sagt ska jag ta tag i disken sen ska jag invänta karln min så jag vet om jag ska börja med maten eller hur vi ska göra med den. Har egentligen ingen ork att ställa mig framför spisen idag, men de lär ju sluta där vilket fall som helst om min magkänssla säger mig sanning.
Så var de med det.
Hörs! 

Ovido - Quiz & Flashcards