Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Maria - 30 augusti 2011 19:55

Jag kan lova på allt att detta var de värsta spinningpasset i hela mitt 22 åriga liv. De var med pulsmätare och helskotta vad hon skrek och peppade. De var så in i bombens jobbigt, kändes som jag gick mot min död. Ärligt talat. Men dit kom jag aldrig, jag lyckades med de passet. De jobbigaste passet i mitt liv, och då är jag inte super haj på spinning men jag har ju testat på ett par gånger. 
Och sen var ju alla andra mer vältränad och mer van än mig så lilla jag satt där och kämpade som en galning när de såg ut som en dans på rosor för de andra.

Sen var hantlar och andra saker som gälde och de var ju enklare =)
Snacka om träningsvärk jag kommer ha imorgon. Men jag ska ändå ut i elljussåret och jogga och gå.
Men innan blir de en sväng på Birsta med Frida förmodligen :)
Skulle till AF men de ringde och avbokade mitt möte, skoj? nej inte direkt!
Aja, nu har jag slängt i mig lite kvällsfika och nu blickar jag till tvn.
Hejpa 

Av Maria - 30 augusti 2011 12:25

Jag skulle behöva åka in till Birsta en sväng, dock inte själv för de är så sjukt tråkigt! Alltid roligaste med sällskap. Visseligen hinner jag men förebredelse, de gillar jag :) Så får väl åka någon dag nästa vecka. Måste inhandla en del grejer, har ett litet projekt jag ska ordna. 
Så inget napp på förfrågan om en tur på Birsta. Då får jag hitta på något annat helt enkelt!
Ikväll ska jag iaf träna, de ska bli så skönt. 30 minuters spinning och där efter 30 minuters gymträning. Första gången dessutom. Spännande :)
Och imorgon blir de ingen sovmorgon, då är de arbetsförmedligen som väntar. Hoppas på att de händer någonting. Jag är rätt less på att vara hemma med noll sysselsättning.

Jag kanse ska ta mig en promenad, man måste ju passa på när de är så fint väder.
:) 

Ovido - Quiz & Flashcards