Alla inlägg den 15 november 2010

Av Maria - 15 november 2010 18:09

Jag är kanske den mest omständigaste personen när de gäller att blogga. Jag var först medlem här och skrev en massa tills jag till slut tröttnade och ville pröva på någonting nytt. Borta bra men hemma bäst, eller har jag fel?

Jag känner att det är här jag hör hemma, allting är så främmande för mig utöver denna bloggsida.

Så skapade jag mig ett nytt liten krypin för jag hade ingen aning om vad jag hade för bloggadress eller vad jag hade för lösenord, så nu börjar jag på ruta ett, igen!

Men konstigt nog har dom gjort om en del sedan jag var här sist, så kära vänner, berätta för mig vart jag kan ändra min profilbild? jag har letat men hittar likförbenat inte vart någonstans jag ändrar, hälp.. Snälla?


Jag har inte varit på skolan idag och kommer förmodligen inte vara där imorgon heller, känner mig hängig och skallen värker..


Men nu ska jag krypa ner under täcket igen och nörda mig framför tvn :)


/litenmia

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards