Alla inlägg den 17 november 2010

Av Maria - 17 november 2010 21:17

Jag gick på skolan idag, även om jag inte är fullt pigg så är de bra att ha en mjukstart innan praktiken..
Två dagar kvar sen är de helg, ska bli så skönt :) men får dock inte vara med Thom, vilket känns lite tråkigt ;/ men ska umgås med han sedan i tre veckor eftersom de underlättar om jag är hos honom när jag har praktiken, de är närmre och allt.

Känns lite pirrigt och nervös iaf men de släpper nog när jag kommit in i de, som med allt annat..

Om jag trivs eller inte får tiden utvisa, jag har så mycket funderingar och tankar just nu med de mesta..


Det gick toppen idag, över förväntan faktiskt :)

Så nu håller jag bara min tumme hårt i handen och vänta på ett svar som sagt..

Men nu ska jag kvälla, ska upp 05.20 imorgon, de är inte trevligt.


/litenmia


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards