Alla inlägg den 23 november 2010

Av Maria - 23 november 2010 15:44

Förhoppningsvis tar jag mig till skolan redan på torsdag eller fredag.  Känner inte att de är någon idé att jag ringer till Svartviks herrgård för att vara där i en eller två dagar, jag har som missat en vecka däer redan. Då blir de nya tag på måndag :)

Det känns en aning bättre emallan åt men de kommer i tapper. Tycker de kan gå över helt jag, de är tråkigt att bara vara hemma utan att göra någonting vettigt.


Fick besök av Julia en sväg idag iaf och de var ju trevligt iaf!
Ikväll ska jag unna mig med lite film, något förslag kanske?
Och något förslag på ett bra nerladdningprogram? Jag har noll koll på sånt..
Måste fixa ihop lite käk, könna på hur de går att arbeta med ryggen, för då är jag hellre på skolan och tar de "lungt" än att jag går på en praktikplats, iaf denna vecka.
Men man får som se vad som händer och fötter..
Känns som att jag tjatat om samma sak i varje inlägg nu, men de är de som är just nu.

På fredag blir de klassfest med mat och mys, ska ta med mig min kära Thom, dom andra i klassen lär ju ta med kärleken också, och man tackar ju inte nej till de som sagt :) och lördagen blir lugn, måste ladda inför julskyltingen som äger rum på söndagen, ska bli trevligt, jag, Thom, Tanja och Robert, de gillas!!


Så var de med de..
:)


/litenmia

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards