Alla inlägg den 19 november 2010

Av Maria - 19 november 2010 21:10

Jag är galet rosettgalen, jag köper allt som har att göra med rosetter, inte nog med mindjebältet med rosetten, alla diadem med rosetter och allt annat så köpte jag idag en väska med rosett på och också hårsnoddar med rosetter, galet!

Jag kommer kunna bada i rosetter sen, fick ju en fin rosett av Lina med.

Om man frågar dom som står mig närmst så skulle de säga att jag är beroende, haha..
Köpte också en hello kitty läppsyl för ett tag sedan, sött och galet. Lite barn är de i mig ändå, ett mindre sådant.


Och nu är de äntligen helg och de är lika med sovmorgon, sedan väntar praktiken till veckan, jag är på helspänd!

Nu sitter jag med min kära mor och ser idol, Jay med sin Madonna låt var bäst i idol 2010!!
Ikväll tror jag att Olle och Andreas hänger läst och får dulera emot varandra, men vem som åker ut är svårt att säga, dom gjorde väl inte de bästa ikväll. Jag har delade meningar om de andra idolerna, eftersom de är två låtar var dom framfört ikväll..


Imorgon ska jag på kalas hos Jullangullan, sen blir de en lugn helg för mig :) min rygg är lite bättre idag men ännu inte bäst!


Ikväll blir de en tidig kväll, de behövs!


/litenmia

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards